Mastma #301 Medlem · 182 inlägg 12 jun 2008 07:32 Mastma Medlem 182 inlägg 12 jun 2008 07:32 #301 hej nej vi har ingen samfällighet, kommunen sköter vägar etc....
L Lambomannen #302 Medlem · Östergötland · 53 inlägg 9 aug 2009 23:43 Lambomannen Medlem Östergötland 53 inlägg 9 aug 2009 23:43 #302 Hej, vi är på gång att finplanera vår tomt (gräsmatta och häck). Undrar om ni har några grävare som ni rekommenderar?
Hej, vi är på gång att finplanera vår tomt (gräsmatta och häck). Undrar om ni har några grävare som ni rekommenderar?