hejsan...
tänk på att de i början av tomtkön stått där sedan 70-talet eller nått. Så visst finns det chans för er att få en tomt. Alla som står i kön vill ju inte bygga i Lambohov.
Vi orkade inte vänta längra på Linköpings kommun att de skulle släppa tomter så vi köpte en av Mjölby kommun i Mantorp ist. = mkt smidigare o billigare
tänk på att de i början av tomtkön stått där sedan 70-talet eller nått. Så visst finns det chans för er att få en tomt. Alla som står i kön vill ju inte bygga i Lambohov.
Vi orkade inte vänta längra på Linköpings kommun att de skulle släppa tomter så vi köpte en av Mjölby kommun i Mantorp ist. = mkt smidigare o billigare
Ja, vi kommer att ta den tomten. Nästa chans är Ekängen efter årskiftet, alt. 20 nya tomter längre söderut i Lambohov, men jag tyckte dessa låg bättre till än de södra.Mastma skrev:
Ekängen är svårt att avgöra hur många som väntar på dem, dessutom är det lite mindre centralt och högre pendlingskostnader, även om det är lite mysigare.