Du får gärna fråga mig vad du vill.
Jag och min sambo har beställt ett Hjältevadshus Spira 175 som kommer den 2a maj.
 
Bygger just nu så bara att fråga på.
 
mrjim
Väntar på leverans av ett LB-hus optimal 179. Det är bara fråga om du undrar något.
 
Har byggt i 8 år fråga på!
 
  • Gilla
Carl-Jo-han
  • Laddar…
Hej,

har ni total entreprenad eller delad ?

Mvh Örjan
 
mrjim
Total
 
Delad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.