Mikael_L Mikael_L skrev:
Det går väl också att överväga ett gavelställt hus.


edit:
Fast när jag nu tittat och funderat lite till, så ser jag inte själv riktigt vad ett gavelställt hus skulle förbättra ... :thinking: :oops:
Vi har stora funderingar på gavelställt. Vi har ritat om ett Mästergården från Myresjö till gavelställt. Så vi utgår från Mästergården. Entren mot väster, på gavel eller långsida.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.