2 898 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Bygga helt utan återvinning ?
Hejsan!
Om man tänkt bygga hus med fjärrvärme har jag hört att man har rätt att bygga utan någon form av återvinning ? Har jag rätt där ?
Jag har också hört att reglerna ska ändras nu ? Men om jag beställer ett hus idag som uppförs inom 1 år.... ett hus med fjärrvärme och mekanisk frånluft helt utan återvinning... är det gångbart eller går jag mot byggnormerna ? :
Hur ska jag göra ?
/V
Om man tänkt bygga hus med fjärrvärme har jag hört att man har rätt att bygga utan någon form av återvinning ? Har jag rätt där ?
Jag har också hört att reglerna ska ändras nu ? Men om jag beställer ett hus idag som uppförs inom 1 år.... ett hus med fjärrvärme och mekanisk frånluft helt utan återvinning... är det gångbart eller går jag mot byggnormerna ? :
Hur ska jag göra ?
/V
Frågan kom upp på vårt byggsamråd och de ställde frågan om vi skulle ha återvinning, vilket vi ska. De sa dock att det inte fanns något krav på det utan att de bara noterar om man har det eller inte.
Klicka här för att svara