Hej jag har ett dilemma som jag inte vet hur jag ska lösa, skickade in en bygglovsansökan t kommun som blev godkänd dock fick jag inget startbesked jag var tvungen att ha en KA samt att dom kom med orimliga krav enligt mig jag bor ute på landet o ingen insyn från vägar/grannar, nu till sak att jag avbröt mitt bygglov eftersom jag tyckte de blev för krångligt med konsulter kors o tvärs till allting så jag funderar på att bygga garaget ändå dock lite mindre än vad tanken var från början är dock rädd för att kommunen ska komma o kolla om jag bygger utan deras vetskap eftersom jag har/haft en bygglovsansökan inne hos dom o åka på någon saktionsavgift, vad tror ni hur stor är risken att dom kollar upp det? Slutföra bygglovet är inte aktuellt.