Jag hade nog velat ha en bit gummi med hög friktion under benet för att det ska klämmas fast ordentligt mot golvet. Man vill ju inte att någon ska råka välta väggen.
 
S
pelpet skrev:
Jag hade nog velat ha en bit gummi med hög friktion under benet för att det ska klämmas fast ordentligt mot golvet. Man vill ju inte att någon ska råka välta väggen.
den plötsliga kraft som blir räcker inte med nå högfriktions gummi
 
SBH skrev:
den plötsliga kraft som blir räcker inte med nå högfriktions gummi
Det framgår väl inte, men jag förutsätter att man har skruvbara fötter uppe och eller nere. För att dels väga in väggen och dels sätta väggen i spänn för friktionen
 
L
PeterStrandberg skrev:
Det framgår väl inte, men jag förutsätter att man har skruvbara fötter uppe och eller nere. För att dels väga in väggen och dels sätta väggen i spänn för friktionen
Du har helt rätt. Letade överallt men som du ser på min bild längre upp är det fötter med skruvhål i. Så jag fäster i golv och tak samt under och över väggen. Så gummi är i så fall för att inte göra märken i parketten. O andra sidan blir det tre hål för skruv för varje ben.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.