Hej hej, är i lite byggar tankarna igen och nu har jag börjat sneglat lite på att bygga ett industrifönster (liknade bifogade bild).
Men vad är era fönster byggd av för storlek på era fyrkantsrör? Hur är det gjort där glasen sitter?=)
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.