Jag kan inte skryta med att jag är någon stor bastubadare. Sedan den där gången när jag badade bastu med feber och svímmade har jag hållit mig borta. Fast vi har faktiskt en bastu ute i annexbyggnaden, alldeles utanför kontoret där jag sitter och jobbar. Men jag har inte använt den en enda gång sedan vi flyttade hit. Per har väl använt vår bastu sådär två gånger sedan 2001.