1 614 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Bygga Älvsbyhus på vintern
Vi ska bygga ett Oden som kommer till vår tomt i Skåne vecka fyra nästa år, alltså i januari. Är det någon som har byggt Älvsbyhus ungefär vid den tiden och i så fall, har ni något negativt att säga om det? Det finns ju en risk att det är nederbörd då, det kan väl inte vara bra?
/Anna
/Anna
Jag har inte hört något negativt ..
Idag så började dom med vår grund och det verkar inte till att vara några problem fast det har regnat i två dagar nu.
När huset är väl på plats så tar det inte många timmar innan dom skyddar den mot nederbörd.
Var i skåne ska ni bygga??
Idag så började dom med vår grund och det verkar inte till att vara några problem fast det har regnat i två dagar nu.
När huset är väl på plats så tar det inte många timmar innan dom skyddar den mot nederbörd.
Var i skåne ska ni bygga??
Vad spännande att ni är igång, jag längtar så till januari då vi ska börja.
Vi ska bygga i Vinslöv.
Vi ska bygga i Vinslöv.
Det tror jag inte spelar någon som helst roll, det kan ju regna även på sommaren.nybyggare_anna skrev:
Om det har varit riktigt busväder så har de väntat med att ta bort "pressarna" på undervåningsmodulerna, åtminstone i vårt område.
MVH/Christina.
Hej, vi flyttade in den 4:e september och trivs som fisken i vattnet.... Fortfarande kartonger lite här å var men annars är allt under kontroll.
Det finns massor av bilder men ingen hemsida att lägga dom på.
Hejs Stefan
Det finns massor av bilder men ingen hemsida att lägga dom på.
Hejs Stefan
Klicka här för att svara