När du inte kan visa några som helst belägg för dina påståenden tror jag inte vi behöver diskutera om dom är välgrundade eller ej... Självklart skall säkerheten vara främst, men man ska heller inte gå runt och vara rädd för det man inte förstår.
16 572 läst · 19 svar
17k läst
19 svar
Bygg en enkel kompost för trädgårdsavfall - Gör det själv
-
Medlem · 37 inlägg 19 okt 2019 22:26
-
19 okt 2019 22:30 #17
Enfaldig kommentar.Vad är det som driver dig ? Din esoteriska o nebulösa strävan lämnar en hel del övrigt att önska---Nu avslutar vi det här...
-
21 okt 2019 11:44 #18
För att lugna upprörda tittare på min kompostlåda i tryckimpregnerat trä vill jag bara säga att jag aldrig använder kompostjord för att odla ätliga saker. Tillåt mig och andra att använda tryckimpregnerat trä i kompostlådor,. Har svårt att tro att det skadar mina blommor.
- Laddar…
-
Medlem · 16 inlägg 11 jul 2022 14:1811 jul 2022 14:18 #19
Vill bara komplettera med lite info kring att dagens tryckimpregnerade brädor inte alls innebär en hälsorisk, något det gjorde förr när de innehöll både arsenik och krom.
https://traskydd.com/2020/04/ar-tryckimpregnerat-tra-en-halsobov/- Laddar…
-
13 jul 2022 00:47 #20
Nästan lika enfaldigt som att skriva om esoteriska och nebulösa men bara nästan...
Rekommenderat från shoppen
Varför visas rekommenderat från shoppen?
Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.
Liknande trådar
-
Spara mycket pengar! Bygg enkelt och smart
Miljö & Hälsa -
Behöver hjälp med enkel carport bygglovsritning om någon har =)
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Bygg kompost själv, mått och idéer
Trädgård allmänt -
Tips på att bygga liten och enkel dörr.
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Bygga enkel redskapsbod/ lekstuga
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus