632 läst ·
8 svar
632 läst
8 svar
"Bygg 13 000 nya vindkraftverk"
På konsumentens sida
· 3 624 inlägg
Du kan läsa artikeln här: "Bygg 13 000 nya vindkraftverk"
Skrivet av: KnockOnWood
Sverige har överskott av elenergi producerad av vatten- och kärnkraftverk.
Inte fler vindsnurror tack!
Gå med i http://www.landskapsskydd.se/
Sverige har överskott av elenergi producerad av vatten- och kärnkraftverk.
Inte fler vindsnurror tack!
Gå med i http://www.landskapsskydd.se/
Skrivet av: Hemvändare
Istället för böljande shogslandskap kommer vi snart ha animerade skogar av aluminium, kolfiber, buller och blinkande ljus. Snart är Sverige som vi känner det ett minne blott. Småländska höglandet förändras i rask takt. Bullerbyn i ny tappning.
Istället för böljande shogslandskap kommer vi snart ha animerade skogar av aluminium, kolfiber, buller och blinkande ljus. Snart är Sverige som vi känner det ett minne blott. Småländska höglandet förändras i rask takt. Bullerbyn i ny tappning.
Skrivet av: Jonas
Jaaa! istället för att TÄNKA på hur vi använder energi så utökar vi. Måste ha TILLVÄXT och KONSUMPTION så att jag kan installera TVÅ spa-anläggningar, en extra bastu och två extra värmegolv + lite snyggt upplysta ytterväggar! Människan är för jävla dum. Vi bara beskattar koldioxidustläppen så är det väl lösningen??? Då kan industrierna och båtarna och flygplanen fortsätta rulla, det måste väl gå, det är väl en räddning??? Mer skatter och pengaflöde det fixar allt!
Jaaa! istället för att TÄNKA på hur vi använder energi så utökar vi. Måste ha TILLVÄXT och KONSUMPTION så att jag kan installera TVÅ spa-anläggningar, en extra bastu och två extra värmegolv + lite snyggt upplysta ytterväggar! Människan är för jävla dum. Vi bara beskattar koldioxidustläppen så är det väl lösningen??? Då kan industrierna och båtarna och flygplanen fortsätta rulla, det måste väl gå, det är väl en räddning??? Mer skatter och pengaflöde det fixar allt!
Klicka här för att svara