Hej! Har en kraftigt skallrande Robomow,låter som chassit kommer i svängning.Tog av kniv och snurrande runt på klippmotorn och ser att axeln roterar ovalt.Kan det vara detta som för oväsen och bara byta klippmotor.Någon som haft detta problem
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.