Hej!
Märkte att frysen började larma i min kyl/frys för att graderna sjunkit till -11. Startade om hela skåpet och allt gick bra, ca en vecka. Sen blev det samma igen.
Stängde av allt igår och lät det vara avstängt (ca 24 timmar) nu när jag skulle stoppa in en plastback fick jag inte in backen. Det har blivit en stor bula i kylskåpsdelen.
Syns kanske dåligt på bilden, men kanske nån som vet vad som hänt?
Får väl tillägga att jag har detta skåp i garaget om någon undrar varför det ser så smutsigt ut
Märkte att frysen började larma i min kyl/frys för att graderna sjunkit till -11. Startade om hela skåpet och allt gick bra, ca en vecka. Sen blev det samma igen.
Stängde av allt igår och lät det vara avstängt (ca 24 timmar) nu när jag skulle stoppa in en plastback fick jag inte in backen. Det har blivit en stor bula i kylskåpsdelen.
Syns kanske dåligt på bilden, men kanske nån som vet vad som hänt?
Får väl tillägga att jag har detta skåp i garaget om någon undrar varför det ser så smutsigt ut
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
Tyvärr är det där vad man får när man köper electrolux. Ren skit. Köp ett annat märke.
Klicka här för att svara
