P
:o Upptäckte idag att det är bubblor, ca 1-7 cm i diameter, på ett flertal ställen under våtrumsväven i vårt grovkök. Är det någon som vet hur allvarligt det är? ??? Väven sattes och målades i början/mitten av januari i år.

 
Kan vara fukt under som gjort att väven har släppt, läcka?. Eller så har bara väggarna rört sig och slitit med sig väven under.

Jag hade nog lånat ett mätverktyg för fukt för att kontrollera detta. Finns mätare för vårrum.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.