Hej! Varmvattnet ser brunt ut (se bild) och har varit så sedan igår. Tidigare har vi haft problem med att vattnet luktar illa och har kontaktat företag för åtgärd. Vi har en borrad brunn som är ganska gammal. Har någon varit med om liknande? Hur går man tillväga för att lösa detta? Tacksam för hjälp!
Klicka här för att svara
