En fråga om brunnsvatten...
Vi har egen brunn för bevattning. Vattnet är mkt järnrikt och vi är därför lite fundersamma på om detta kan vara skadligt i längden att vattna med i trädgården?! Vilka är sympromen på för hög järnhalt. Det som oftast beskrivs är problem med järnbrist!