Hej,
Jag har en fråga om sommarstugan. Kunde se att något som såg ut som isolering hängde ner från vägg ner mot muren. Det såg ut som brun isolering (hänget var ca 10 cm långt och stack ut ca 30-40 cm i bredd). Jag kom dock inte åt att titta närmare på det och fick inte heller någon bra bild.
Min fråga - kan det vara "brun" isolering som sticker ut (stuga från ngnstans 60-70-talet) eller är det fuktskadad isolering? Det ser ut som isolering som så att säga sticker ned från innerväggen... inte från själva golvet.
Hoppas någon här inne är bättre bevandrad på ämnet än vad jag är
