Hej! Har ett brummande ljud i pannan efter jag tänt veden kommer efter ett par minuter har en kombipanna Atmos DC32SP men ljudet försvinner efter några minuter men det vibrerar i stora rummet som ligger ovanför pannrummet frugan brukar fråga om jag har tänt i pannan. Har pelletsbrännare sittande i pannan o röret till matningen blir som en extra fläkt provade med detta för att få mer drag har problem med att KW 150 Dragrerulator det röker in lite vid uppstart med ved samt pellets . Har någon tipps om detta eller har någon liknande problem som blivit åtgärdat.