Hej

Vi har nu borrat en jäkla massa hål mellan 25-40 cm med en hyrd Cobra. Nästa steg är blanda SNIGAMIT med vatten och sedan fylla. Skall man bara fylla hålen eller skall man täppa till dem efter man hällt i den vatten uppblandade (0,4 liter vatten per 2 kg SNIG) SNIGAMITEN eller bara fylla och vänta (be?)

Tacksam för svar vi skall göra av med 20 kg SNIGAMIT!
 
Tackar Cazet! Nu är det laddat!
 
är det mycket som skall bort...
nyfiken hur det gått. skall ha bort lite där jag skall ha garaget
har du bilder före efter..
mvh
 
Hej

Kommer posta före efter idag eller imorgon. var där igår efter 24 timmar och mycket hade spruckit, men inte allt. Verkar vara viktigt att borrhålen sitter nära varandra för "kedjereaktion"
 
Hej

Här har ni the before and after pics. Det gick mycket bra.
 
  • cobra-time.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • snigamit-laddat.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • snig1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • snig2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.