Hej
Vi har nu borrat en jäkla massa hål mellan 25-40 cm med en hyrd Cobra. Nästa steg är blanda SNIGAMIT med vatten och sedan fylla. Skall man bara fylla hålen eller skall man täppa till dem efter man hällt i den vatten uppblandade (0,4 liter vatten per 2 kg SNIG) SNIGAMITEN eller bara fylla och vänta (be?)
Tacksam för svar vi skall göra av med 20 kg SNIGAMIT!
Vi har nu borrat en jäkla massa hål mellan 25-40 cm med en hyrd Cobra. Nästa steg är blanda SNIGAMIT med vatten och sedan fylla. Skall man bara fylla hålen eller skall man täppa till dem efter man hällt i den vatten uppblandade (0,4 liter vatten per 2 kg SNIG) SNIGAMITEN eller bara fylla och vänta (be?)
Tacksam för svar vi skall göra av med 20 kg SNIGAMIT!
Hej
Här har ni the before and after pics. Det gick mycket bra.
Här har ni the before and after pics. Det gick mycket bra.
Klicka här för att svara



