Bytte båda bromsvirarna som kärvat ihop.
Nu ligger bromsen på lite för höger sida.
Kan det vara backspärren som krånglar?
Ska den gå tillbaka längre?
Och ska armen som viren drar i ligga mot skölden så här?
Nu ligger bromsen på lite för höger sida.
Kan det vara backspärren som krånglar?
Ska den gå tillbaka längre?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och ska armen som viren drar i ligga mot skölden så här?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har försökt vrida inställningen, men den rör sig bara lite och sen blir det tvärstopp.J jonaserik skrev:
Sitter ett litet metallclips över, som ska fjädra ner i varje tagg på hjulet. Det har jag tagit av, så det borde gå att vrida inställningen tycker jag.
Ser dock ut som den är längst in.
Klicka här för att svara
