Håller på att måla om hallen och stötte på dessa spännande hål som varit kopplade med kåpor… reagerade dock starkast på bild 3 och 4…det känns inte bra? Speciellt inte i morse då jag insåg att proppen till spisen gått (troligen för att jag tog bort kåpan kvällen innan).
Funderar på att ändå flytta eluttaget under elskåpet så lutar åt att ringa en elektriker. Men vad är det jag har att hantera? Är det ett enkelt jobb för en elektriker?
Funderar på att ändå flytta eluttaget under elskåpet så lutar åt att ringa en elektriker. Men vad är det jag har att hantera? Är det ett enkelt jobb för en elektriker?
"Hålen" är dosor. Doslock verkar saknas så om det ska målas där så är det bäst att skruva ur säkringarna till dessa.
Någon verkar ha gjort hål vid en av dosorna så jag hoppas man inte borrat i någon ledning.
Kanske elektrikern kan kolla detta i samma veva?
Någon verkar ha gjort hål vid en av dosorna så jag hoppas man inte borrat i någon ledning.
Kanske elektrikern kan kolla detta i samma veva?
Dom har lock, men dessa tog jag bort då jag ska måla om rummet. Men tycker det låter dyrt med 3000kr för att kolla dessa samt flytta ett uttag 15 cm?A avh67f skrev:
Klicka här för att svara