Hej,
Hade planerat att lägga bjälklag i helgen. Nu har det visat sig att virket blivit blött under transporten från byggfirman ca 30min färd i ihållande regn utan skydd.
Är det möjligt att lägga det ändå imorgon eller måste det torka under längre tid??? har ingen möjlighet att torka med fläkt. utan endast under tak.
Svara gärna snabbt då det handlar om att resa eller inte resa iväg.
Tack på förhand
/Jocke