4 383 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Brännaren tänder inte!
Har haft problem med att brännaren inte fick något bränsle, pga att jag körde slut på oljan. Nu har jag fyllt i nytt, och bränslet kommer fram till brännaren. Har haft igång den 1 gång men då hostade den riktigt ordentligt, förhoppingsvis kortvarig höstinfluensa av all gammal dynga som låg i tanken. När jag slår på strömmen, tänds relät (röda knappen). Givetvis trycker jag på den och inväntar, den startar och blåser på som vanligt men tänder inte. Mistänkte att det kunde vara elektroderna men tror ej det längre, men vem vet!!
Lägger ut denna i förhoppning om bättre vetande!
mvh Clicken [smiley=bath.gif]
Lägger ut denna i förhoppning om bättre vetande!
mvh Clicken [smiley=bath.gif]
Du har kanske fullt med skit i dina filter och i munstycket. Prova att rensa.
Klicka här för att svara