hejsan.
har 13-14 brandvarnare monterade i mitt hus som är ihop kopplade med kabel.
nu så verkar det vara nån eller några som har börjat falsklarma. så det låter som fan i hela huset. är detta något som kan uppstå pga. dåliga batterier? eller ska bara den brandvarnaren med dåligt batteri pipa då?
iof så verkar det pipa mer och mer. så batteri kanske känns långsökt också.
har 13-14 brandvarnare monterade i mitt hus som är ihop kopplade med kabel.
nu så verkar det vara nån eller några som har börjat falsklarma. så det låter som fan i hela huset. är detta något som kan uppstå pga. dåliga batterier? eller ska bara den brandvarnaren med dåligt batteri pipa då?
iof så verkar det pipa mer och mer. så batteri kanske känns långsökt också.
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 inlägg
Brandvarnare blir sämre med tiden och kan börja falsklarma. Bara att byta ut de som är slitna.
Jag kör på Gira's Dual varnare.
Klicka här för att svara

