1 011 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Brandvarnare 230V
Någon med erfarenhet av nätanslutna brandvarnare?
Skall sitta i vår delvis ouppvärmda friggebod. Batterier funkar inte på vintern då boden är ouppvärmd, på sommaren så då funkar batteri men vill slippa strulet.
Skall sitta i vår delvis ouppvärmda friggebod. Batterier funkar inte på vintern då boden är ouppvärmd, på sommaren så då funkar batteri men vill slippa strulet.
Redigerat:
Klicka här för att svara