Vonelffors Vonelffors skrev:
Känns sjukt korkat att fortsätta köra maskinen om det skjuter säkringar... Suck ‍
Ja det undrar jag hur golk tänker kring..

säkringar har ju ett syfte…

• Gilla
Anonymiserad 137805 och 1 till
  • Laddar…
Så är det när fel person sitter på fel plats, maskinerna brinner det händer för varje märke men att försöka vara så över skyddande är en persons beslut.
Det händer i varje branch att en viss person gör mer än företaget kräver, bara få att vissa sig duktig varför? Det vet inte jag. Personligen glömmer jag såna personer snabbast möjligt och betraktar dom som något man ska hålla sig lång ifrån. men visst kan man göra så som du har gjort du har beskrivit händelse på en annan forum och det kan mycket väl hända att någon på berörd företag upptäcker detta.

L lbgu skrev:
Som jag fattat det så var Miele bra kvalitet för 'länge sedan', men nu för tiden så har de gjort som alla andra och sparat pengar på tillverkningen genom att sänka kvaliteten. Men ryktet om deras bra kvalitet lever av någon anledning kvar och det utnyttjar de genom att ta ett högre pris.
Vi har på sistone köpt Miele.

Tvättmaskin, omöjligt att bedöma livslängd, däremot har trumman mindre hål än konkurrenterna. Utifrån det _tror_ jag/vi att tvättgodset slits mindre per tvätt då tvättgodset inte töjs över hålen vid centrifugering. Lite mindre slitage på tvättgodset betalar sig jättefort.

Dammsugare, omöjligt att bedöma livslängd, däremot toppbetyg och bäst ergonomi i råd och röns test.

Köksfläkt, störst fläktkapacitet och lägst ljudnivå.

Senast gav diskmaskinen upp, det var en Bosch och det blev en ny Bosch.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.