Andra artiklar i bland annat Upsala Nya Tidning och Arbetarbladet talar i stället om en "färgfabrik", så jag låter det vara osagt om det är tillverkningen eller lagret eller båda delarna som brunnit ner. Hur som helst så lär det påverka tillgången på linoljefärg.