Går i tankarna att isolera på o samtidigt sätta ny ytterpanel på vårat fritidshus. Hur gör man bäst?
Regla på utanpå gamla panelen? Riborna är borta.
Är nån tjärpapp innanför panelen och innanför pappen är det spån.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.