Vi valde som vanligt Bosch/Siemens. Som någon sa, se till att få en maskin som inte går på tid utan som känner hur fuktigt det är. Många inställningar för fuktighet vet jag inte hur användbart det är - vi kör med samma hela tiden.
Kolla också hur lätt det är att rengöra kondensor och filter - självklart ska det vara accessbart framifrån.
Kolla också hur lätt det är att rengöra kondensor och filter - självklart ska det vara accessbart framifrån.
Vi använder olika inställningar på torkningen beroende på vad det är som torkas. Ska skjortor strykas är det bra om dom inte är knastertorra, andra saker ska vara helt torra för att lägga i byrålådan direkt och ibland ska det vara "lagom torrt" för att manglas.El_-micke skrev:
Har en expert i huset som gillar AEG'n skarpt eftersom den har många inställningar och visar både tid och fuktighetsgraden på displayerna... ;D
Har precis köpt den här nya från Bosch
http://www.bosch-hushall.com/bosch/...;menu=product&pid=null&fib=WTE86300SK
Har inte hunnit köra igång den än men den verkar bra med fuktavkänning, LCD-display, belysning i trumman.
Sen har den glaslucka så man har nåt att göra om TV´n pajar.
http://www.bosch-hushall.com/bosch/...;menu=product&pid=null&fib=WTE86300SK
Har inte hunnit köra igång den än men den verkar bra med fuktavkänning, LCD-display, belysning i trumman.
Sen har den glaslucka så man har nåt att göra om TV´n pajar.
Kan rekomender E-lux EDC509 som är väldigt ekonmisk för att vara en tumlare då alltså 
Vi har sålt väldigt många å inga fel änsålänge.
MVH ÅF för E-lux
Vi har sålt väldigt många å inga fel änsålänge.
MVH ÅF för E-lux
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden