Vi rengör med vår badkarstillverkares produkter. Ett antibakterie medel som man häller i badet och kör runt i rören. Sen är det ett annat medel till själva ytan på badet som man sprutar på och torkar med svamp. Sen kan man skruva ut munstyckena och rengöra under där ibland. Vi har haft badet i 2 år och det är som nytt.
v.h.
Martin