Jag gjorde en snabb sökning men hittade ingen tråd med tips och ticks i verkstaden.
Har för mig att jag nångång sett en sådan tråd 🤔

Såg i alla fall det här nyss på youtube

Många bra tips där 😊

Har ni sett andra bra tips och tricks videos, eller har egna tricks, så dela med er i den här tråden 👍

• Gilla
breakman
  • Laddar…
Det var lite glest med tips här, hoppas tråden kan växa!
Jag ska titta igenom filmen så fort tid finns, men tills dess vill jag skryta lite över hur jag löste "problemet" att jag lånat ut fogsprutan:
En hand håller en latexfogpatron fastklämd i en tving istället för en traditionell fogspruta, med en träbit som stöd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skulle jag ha fogat mer hade jag kompletterat med en tejpsnutt för att få fast patronen i tvingen!🙂

• Gilla
  • Haha
Bomba och 13 till
  • Laddar…
bara att titta på reels i random platform... när du ser mycket smältlim och pefinger som gör "nej nej" så har man hittat rätt... men är endast 1 per 100 är av nytta ^_^

Rickard.
Sprayflaska och burk med universalspray, liknande WD-40, på arbetsbord; används för skydd av verktyg och maskiner mot rost.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Luktfri petroleum och lite vit mineralolja i sprayflaska blir en prisvärd universalspray som klarar det mesta som originalen klarar av men till en bråkdel av priset.
Likt originalet så är det inge vidare smörjmedel men oljan lämnar en skyddande hinna som håller rosten borta, bra på maskiner, verktyg och mycket mer.

• Gilla
DANNE_K_
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.