Jag gjorde en snabb sökning men hittade ingen tråd med tips och ticks i verkstaden.
Har för mig att jag nångång sett en sådan tråd 🤔
Såg i alla fall det här nyss på youtube
Många bra tips där 😊
Har ni sett andra bra tips och tricks videos, eller har egna tricks, så dela med er i den här tråden 👍
Har för mig att jag nångång sett en sådan tråd 🤔
Såg i alla fall det här nyss på youtube
Många bra tips där 😊
Har ni sett andra bra tips och tricks videos, eller har egna tricks, så dela med er i den här tråden 👍
Det var lite glest med tips här, hoppas tråden kan växa!
Jag ska titta igenom filmen så fort tid finns, men tills dess vill jag skryta lite över hur jag löste "problemet" att jag lånat ut fogsprutan:
Skulle jag ha fogat mer hade jag kompletterat med en tejpsnutt för att få fast patronen i tvingen!🙂
Jag ska titta igenom filmen så fort tid finns, men tills dess vill jag skryta lite över hur jag löste "problemet" att jag lånat ut fogsprutan:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle jag ha fogat mer hade jag kompletterat med en tejpsnutt för att få fast patronen i tvingen!🙂
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 389 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 389 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Luktfri petroleum och lite vit mineralolja i sprayflaska blir en prisvärd universalspray som klarar det mesta som originalen klarar av men till en bråkdel av priset.
Likt originalet så är det inge vidare smörjmedel men oljan lämnar en skyddande hinna som håller rosten borta, bra på maskiner, verktyg och mycket mer.
Klicka här för att svara