4 928 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Bra service på Woods avfuktare
Har en 6-7 år gammal Woods avfuktare i tvättstugan som körs på sensommaren och när mycket tvätt ska torka samtidigt.
Den har funnat fint men var helt plötsligt stendöd. Ett snabbt mail till service/kundtjänst så fick jag tips att beställa nytt huvudkretskort. Offert kom dag 2 och jag kunde swisha betalningen. Dag 3 kom paketet och det var busenkelt att montera och nu funkar den perfekt.
Så en positiv shoutout till Woods!
Den har funnat fint men var helt plötsligt stendöd. Ett snabbt mail till service/kundtjänst så fick jag tips att beställa nytt huvudkretskort. Offert kom dag 2 och jag kunde swisha betalningen. Dag 3 kom paketet och det var busenkelt att montera och nu funkar den perfekt.
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
var det en av de kinesiska modellerna eller den svenska?Wigert skrev:
Har en 6-7 år gammal Woods avfuktare i tvättstugan som körs på sensommaren och när mycket tvätt ska torka samtidigt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden