Har en 6-7 år gammal Woods avfuktare i tvättstugan som körs på sensommaren och när mycket tvätt ska torka samtidigt.

Den har funnat fint men var helt plötsligt stendöd. Ett snabbt mail till service/kundtjänst så fick jag tips att beställa nytt huvudkretskort. Offert kom dag 2 och jag kunde swisha betalningen. Dag 3 kom paketet och det var busenkelt att montera och nu funkar den perfekt.

Så en positiv shoutout till Woods!

• Gilla
pennybridge
  • Laddar…
P
Wigert Wigert skrev:
Har en 6-7 år gammal Woods avfuktare i tvättstugan som körs på sensommaren och när mycket tvätt ska torka samtidigt.

Den har funnat fint men var helt plötsligt stendöd. Ett snabbt mail till service/kundtjänst så fick jag tips att beställa nytt huvudkretskort. Offert kom dag 2 och jag kunde swisha betalningen. Dag 3 kom paketet och det var busenkelt att montera och nu funkar den perfekt.

Så en positiv shoutout till Woods!
var det en av de kinesiska modellerna eller den svenska?

electroluxaren skrev:
Vet ej och orkar inte ta mig ner i källaren och kolla

P
Wigert Wigert skrev:
Vet ej och orkar inte ta mig ner i källaren och kolla
Men du orkade göra ett nonsensinlägg

electroluxaren skrev:
Men du orkade göra ett nonsensinlägg
Surkart

P
Wigert Wigert skrev:
Surkart
Hillbilly
Din tur!

electroluxaren skrev:
Ska värma upp ett gammalt tråd. Vilka är kinesiska och vilka är svenska? Är det modellnummer som avgör eller Made in klistermärken?

P
Z ztamas skrev:
Ska värma upp ett gammalt tråd. Vilka är kinesiska och vilka är svenska? Är det modellnummer som avgör eller Made in klistermärken?
kantiga vs runda

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.