Vad är ett bra pris på en ny OF1400 i affär?

Bra o bra... Normalpriset är väl drygt 6000...

Så 5295 med moms som jag fick den för, var helt OK då?!

Grop skrev:
Så 5295 med moms som jag fick den för, var helt OK då?!
Oj, det var en modig fråga att ställa. Själv försöker jag alltid glömma vad jag betalt för verktygen så fort det bara går---:D
/B

bengtn skrev:
Oj, det var en modig fråga att ställa. Själv försöker jag alltid glömma vad jag betalt för verktygen så fort det bara går---:D
/B
:D Min första tanke var "det är 4000 för mycket, men det är standardtillägget för Festool" :D

Låter som om jag har samma princip som du, jag letar, tittar, jämför, funderar. När köpet är gjort så blundar jag, ignorerar, och glömmer...:)

--- Mats ---

Mats Bengtsson skrev:
:D Min första tanke var "det är 4000 för mycket, men det är standardtillägget för Festool" :D

Låter som om jag har samma princip som du, jag letar, tittar, jämför, funderar. När köpet är gjort så blundar jag, ignorerar, och glömmer...:)

--- Mats ---
+1 på det...

Det är samma som när man tankar bilen. Det blir inte billigare för att man hetsar upp sig över priset. Det är bara att acceptera, betala och gå vidare. Man måste ju ha grejerna oavsett vad det kostar.

mattiasp skrev:
Det är samma som när man tankar bilen. Det blir inte billigare för att man hetsar upp sig över priset. Det är bara att acceptera, betala och gå vidare. Man måste ju ha grejerna oavsett vad det kostar.
Det betyder ju inte att man måste handla på det dyraste stället.

mattiasp skrev:
Hahaha! Så underbar filosofi!

Givetvis inte, men det är inte alltid tillräckligt stor skillnad för att det ska bli roligare på nästa mack.

Det var ett bra pris, jag tyckte mitt pris på 5635 var bra...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.