1 509 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Bra kombiskruvdragare dvs både slag och borr
Har 2st Makita 10.8V, en vanlig dragare/borr och en slagdragare. Det är dags att köpa nytt men skulle gärna slippa två maskiner. Vill ha både bra borr, dragare och slagdragare så jag sneglade på Festools kombimaskin TI 15.
Skulle vilja kolla motsvariga kombimaskiner från Makita, Milwaukee, Hitachi, Bosch mfl men vet inte vad deras kombi heter. Jag hittar inte just kombimaskiner i forumet. Vet ni vad resp kombimaskiner heter för resp tillverkare?
Skulle vilja kolla motsvariga kombimaskiner från Makita, Milwaukee, Hitachi, Bosch mfl men vet inte vad deras kombi heter. Jag hittar inte just kombimaskiner i forumet. Vet ni vad resp kombimaskiner heter för resp tillverkare?
Makitas heter BTP141.
Mig veterligen är det bara Festool och Makita som har sådana kombimaskiner.
Kan inte svara för Makita, men Festools variant är rätt kass. Dels är den klen i borrläge. Dels så är skaftet på Centrotec-bitshållaren är något mindre än 1/4" vilket gör att den bara går runt i fästet när skruvarna börjar bli halvstora.
Mig veterligen är det bara Festool och Makita som har sådana kombimaskiner.
Kan inte svara för Makita, men Festools variant är rätt kass. Dels är den klen i borrläge. Dels så är skaftet på Centrotec-bitshållaren är något mindre än 1/4" vilket gör att den bara går runt i fästet när skruvarna börjar bli halvstora.
Produkter som diskuteras: "bitshållaren"
Bitshållare
Våra bitshållare är designade för att erbjuda bekvämlighet och enkelhet när du arbetar med olika skruv- och borrprojekt. De håller dina bits stabila och säkra under användning, vilket möjliggör mer noggrannhet och effektivitet i ditt
Läs mer
Klicka här för att svara