Vanligt är ju att man sätter micron ovanför ugnen när man har inbyggnad av dessa i högskåp. Men så tänkte jag att det kommer en dag när barnen är gamla nog att få använda micron själva, men med denna lösning sitter den ju då för högt upp. Alltså har vi tänkt oss att sätta ugnen traditionellt under spishällen, för att kunna montera micron lägre.
Men, vilken höjd ska man då sätta den på? När är barnen tillräckligt gamla för att få hantera micron själva?
/alacs