Är inne på att fräsa ett spår i altanräcket o fälla in led listen i.
3000 kelvin, så nämns som varmvit.
Dock är vi ett kräsna o tycker allt som är varmvitt känns kallt. ( oftast)
Nån som har denna från LED Grossisten o kan ge lite omdöme ?
Hållbarhet?
3000 kelvin, så nämns som varmvit.
Dock är vi ett kräsna o tycker allt som är varmvitt känns kallt. ( oftast)
Nån som har denna från LED Grossisten o kan ge lite omdöme ?
Hållbarhet?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Om man tycker 3000 K är för kallt så kan man ju välja 2700 K eller något ännu lägre.
Det är nog bättre att du länkar till produkten än att klistra in en bild på den, många kan ju se i princip likadana ut på bild.
Det är nog bättre att du länkar till produkten än att klistra in en bild på den, många kan ju se i princip likadana ut på bild.
Tack för tipset… klart bättre att länka så klart…BirgitS skrev:
( skall fixa senare)
Hade inte tvekat på 2700 men det finns tyvärr inte så mycket annat som känns bra.
Vill inte ha RGB
Bäst hade väl varit RGBW
Titta på zebra eller hidealight. Dyrare men bättre 👍B bygganders skrev:
Klicka här för att svara
