Y Yrrol #1 Medlem · Skåne · 6 885 inlägg 15 aug 2010 23:53 Yrrol Medlem Skåne 6 885 inlägg 15 aug 2010 23:53 #1 Känns overkligt men snart är det dags för inredningsdetaljer i renoveringsprojektet. Helst skulle jag vilja ha en icke-trådlös... som kan köra mp3... och ser vettig ut... och låter likaså.. Någon som har goda erfarenheter?
Känns overkligt men snart är det dags för inredningsdetaljer i renoveringsprojektet. Helst skulle jag vilja ha en icke-trådlös... som kan köra mp3... och ser vettig ut... och låter likaså.. Någon som har goda erfarenheter?
Y Yrrol #2 Medlem · Skåne · 6 885 inlägg 4 apr 2011 23:09 Yrrol Medlem Skåne 6 885 inlägg 4 apr 2011 23:09 #2 Lyfter min gamla fråga, hallen börjar bli klar nu, dags för en ringklocka. =) Kan leva med trådlöst, lite motvilligt, men ska ju va bra ljud å så iaf... Ingen som köpt någon och kan kommentera sin?
Lyfter min gamla fråga, hallen börjar bli klar nu, dags för en ringklocka. =) Kan leva med trådlöst, lite motvilligt, men ska ju va bra ljud å så iaf... Ingen som köpt någon och kan kommentera sin?