Jag skall bygga ut garaget en liten bit, och tänkte lägga ut i princip hela jobbet. Det blir en del markarbete, murning, snickeri o.s.v. Elen och porten fixar jag dock på annat sätt.
Fick tips om en firma (Grenevik & Gustafsson i Habo), men efter att ha väntat på dem nu för andra gången utan att de kommer på överenskommen tid och tittar, börjar jag fundera på om det är rätt firma.

Någon som har en byggfirma att rekommendera (garaget finns 10 km NV om Jkpg) ?
 
mt-bygg i bankeryd !
dimo bygg i vaggeryd
 
Du kan inte utveckla Dina erfarenheter lite av dem, typ av bygge o.s.v. ?
 
dimo har byggt vårt hus, du har av thorstenssons bygg.. bytte ett tak på vår gamla bostadsrättförening.. mt-bygg består av 2 byggare som var där...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.