84 091 läst ·
216 svar
84k läst
216 svar
Bra billig plasmaskärare! 1500:-
Slitdelarna tog slut nuS soundfox skrev:
jag har beställt nya från Wish, men det tar som vanligt tid innan dom kommer, men jag kan testa hur tjockt man kan köra när dom kommer, eller om jag köper från något annat ställe innan dess.
Som fsn sade, och man ska försöka undvika att skärmunstycket har kontakt med materialet som man skär, och man ska försöka få plasmastrålen att spruta bort, om man drar för snabbt så kan strålen studsa tillbaka mot skärmunstycket, som då kommer att slitas hårt.S soundfox skrev:
Jag köpte slitdelarna här:
https://www.wish.com/product/5c515982ec22be517d5bc66b
Det är nog svårt att få det billigare, men om någon vet så tipsa gärna.
Jag har beställt några tusen slitdelar, men leverans från Kina tar många månader just nu...
Ni som är intresserad av slitdelar Pm'a mig så återkommer jag när dom landat i mitt knä.
Frakt från Nederländerna går ganska fort iaf för er som funderar på å beställa en maskin.
Ni som är intresserad av slitdelar Pm'a mig så återkommer jag när dom landat i mitt knä.
Frakt från Nederländerna går ganska fort iaf för er som funderar på å beställa en maskin.
Jag kan tänka mig att vara med i en leverans där man kan sänka priset, men som det är nu så har jag beställt en order som jag tror håller länge.Jarlingar skrev:
Men gör ett nytt inlägg, så får jag e-post avisering av det.
Har du nån plasmaskärmar man kan beställaJarlingar skrev:
Gissar att det var fler än jag som missade Lidls maskin så jag funderar på att plocka hem ett gäng plasmaskärare och sälja till klart fördelaktigt pris.
Så jag undrar om det finns intresse innan jag lägger beställningen bara..
Drivs av vanlig tryckluft och behöver ej syre på tub.
Skär upp till 20mm stål
Ett års garanti
[bild]
Priset kommer landa på 1500:- + ~150:- frakt, så totalt 1650:-
Biltema säljer en mindre för 5000:- och ebay kring 2000:- för dom minsta/billigaste...
Plasma skärare
Har du nån plasma skärare att sälja ?Jarlingar skrev:
Gissar att det var fler än jag som missade Lidls maskin så jag funderar på att plocka hem ett gäng plasmaskärare och sälja till klart fördelaktigt pris.
Skär upp till 20mm stål
Ett års garanti
[bild]
Biltema säljer en mindre för 5000:- och ebay kring 2000:- för dom minsta/billigaste...
Hej.Jarlingar skrev:
Skär upp till 20mm stål
Ett års garanti
[bild]
Har du någon kvar?