Hej!

För några månader sen så installerade vi en båtfläkt i en ventil i krypargrunden för att få bukt på radonet.
Den var 12v och täckte ett område på 3.6 kvadratmeter per timma och den fungerade alldeles utmärkt.
För ett par veckor sedan la den av och vi behöver skaffa något nytt och jag ville höra om någon av er har någon bra rekommendation på en bra fläkt som kan vara ute och köra på hela tiden?
 
Hur stort är hålet som fläkten kan sitta i .
 
Alldeles för dyr och klumpig
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.