Vilken gräsklippare rekomenderar ni? Har ca.1000m2 och har följande kriterier.
1.Ej självgående motorgräsklippare
2.Robust och tålig.
3.Billig
4.Räcker med att den på något sätt klipper gräset, inget finlir.
Har spanat på Bauhaus och Jula, dom har för lite drygt 2000kr. något att ha?