Jag undrar om källare räknas in i boyta. Jag får bygga ett fritidshus på max 130m2 + 40m2. Källaren kommer att vara av sutterängtyp, dvs att det bara blir uppfyllt med jord upp till boplanet på baksidan av huset.
 
Tack för svaret.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.