Du lämnar tillbaka tvillingkortet och ber att få inloggningen till Play-tjänsten istället (vilken du nog får hjälpa dem att få fram, finns en instruktion hos boxer).R Raggarn84 skrev:
Därefter går du hem och loggar in. Det är inte så mycket konstigare än så.
Jag tror nog jag vill behålla kortet än att krångla med att få det av dom..MathiasS skrev:
Klicka här för att svara