R Raggarn84 skrev:
Men då jag har mina svärföräldrar tvilling kort så vet jag inte hur det fungerar med appen..
Du lämnar tillbaka tvillingkortet och ber att få inloggningen till Play-tjänsten istället (vilken du nog får hjälpa dem att få fram, finns en instruktion hos boxer).

Därefter går du hem och loggar in. Det är inte så mycket konstigare än så.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Du lämnar tillbaka tvillingkortet och ber att få inloggningen till Play-tjänsten istället (vilken du nog får hjälpa dem att få fram, finns en instruktion hos boxer).

Därefter går du hem och loggar in. Det är inte så mycket konstigare än så.
Jag tror nog jag vill behålla kortet än att krångla med att få det av dom..
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Hitachi är inget vidare, har installerat en sån hos en kund, som valde att inte handla av oss, som är en liten installatör på orten med lite försäljning (ej butik)
Håller med, skit-tv
Har en Hitachi tv.Ingen fel på den
 
Skaffa ett eget abonnemang och betala för det du vill ha i stället för att "snika" på andra?
 
  • Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
N
Skaffa något bättre än Boxers skit. Kanaler som tidsdelar d.v.s. inte sänds hela dygnet, ytterst medioker bildkvalitet och likaså utbud.
Bättre att streama och/eller köra via satellit.
 
N Nalleman64 skrev:
Bättre att streama
Det går fint att streama Boxers utbud också om man gillar det bättre.
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.