Någon som vet någonstans som man kan köpa digitalbox till boxer?
Våran börjat bli lite seg och dålig och jag kan inte ringa boxer och köpa av dom då vi har svärföräldrarnas tvillingkort, så delar vi kostnaden..
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Ca-modul i TV:n?
[länk]
Det var ju klart smartare! :D. Förutsatt att de har en sådan
 
P Pickadollen skrev:
Det var ju klart smartare! :D. Förutsatt att de har en sådan
Absolut, förutsättningen är en TV som är max 12 år (typ)
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Ca-modul i TV:n?
[länk]
Vi hade en gammal teve innan, så då hade vi en boxer. Sen köpte vi en ny 65" tv, så då satte vi i kortet i den. Men detta är en av den sämsta teven jag haft. Kanalerna försvinner m.m. och jag vill slippa köpa en ny tv.. och allt funkar i boxen, förutom att den är gammal och seg + hänger sig ibland
 
BirgitS
R Raggarn84 skrev:
jag kan inte ringa boxer och köpa av dom då vi har svärföräldrarnas tvillingkort, så delar vi kostnaden..
Kan dina svärföräldrar tänka sig att ringa Boxer och köpa av dem och du ersätter dem?
 
R Raggarn84 skrev:
Vi hade en gammal teve innan, så då hade vi en boxer. Sen köpte vi en ny 65" tv, så då satte vi i kortet i den. Men detta är en av den sämsta teven jag haft. Kanalerna försvinner m.m. och jag vill slippa köpa en ny tv.. och allt funkar i boxen, förutom att den är gammal och seg + hänger sig ibland
Prova att stänga av standby sökning om det finns, då letar TV:n efter nya kanaler när den är avstängd (en jäkla skitfunktion).
Boxar kan finnas på Blocket eller Tradera
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Prova att stänga av standby sökning om det finns, då letar TV:n efter nya kanaler när den är avstängd (en jäkla skitfunktion).
Boxar kan finnas på Blocket eller Tradera
Jag gjorde det, men teven är knäpp ändå.
Helt plötsligt hade jag bara de gratis kanalerna, då provade jag att dra ut strömmen, dra ut kortet och dessutom ny kanalsökning. Men nej då.. sen tog jag upp gamla boxen och alla kanaler fungerade felfritt...
Teven är en Hitachi.. aldrig mer...
 
R Raggarn84 skrev:
Jag gjorde det, men teven är knäpp ändå.
Helt plötsligt hade jag bara de gratis kanalerna, då provade jag att dra ut strömmen, dra ut kortet och dessutom ny kanalsökning. Men nej då.. sen tog jag upp gamla boxen och alla kanaler fungerade felfritt...
Teven är en Hitachi.. aldrig mer...
Hitachi är inget vidare, har installerat en sån hos en kund, som valde att inte handla av oss, som är en liten installatör på orten med lite försäljning (ej butik)
Håller med, skit-tv
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Hitachi är inget vidare, har installerat en sån hos en kund, som valde att inte handla av oss, som är en liten installatör på orten med lite försäljning (ej butik)
Håller med, skit-tv
Ja, vi köpte den av NetOnNet. I början kändes den okej. Sen la Viaplay av i den, Netflix hängde sig m.m. så vi köpte en Chromecast med google-tv till den.. så vi var missnöjda ganska snabbt, men försent för att ångra köpet..
 
R Raggarn84 skrev:
Ja, vi köpte den av NetOnNet. I början kändes den okej. Sen la Viaplay av i den, Netflix hängde sig m.m. så vi köpte en Chromecast med google-tv till den.. så vi var missnöjda ganska snabbt, men försent för att ångra köpet..
Har ni en GoogleTV kör Tele2 Play på den då, då behöver ni inte köpa en box.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Jag köpte den xoro på Amazon. Men upptäckte nu att den var dvb-c och om jag fattar det rätt så måste man ha dvb-t/t2 för boxer... Fick den inte till att koppla ihop med Boxers ci+, så då googlade jag... Skit oxå....
 
Om du har en hyggligt modern tv är det väl bara att ladda ner boxers play-app. Den fungerar utmärkt sedan man började använda Tele2's app. Finns för både Android och IOS. Då kan du skippa detta med kort och ca-moduler helt.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Om du har en hyggligt modern tv är det väl bara att ladda ner boxers play-app. Den fungerar utmärkt sedan man började använda Tele2's app. Finns för både Android och IOS. Då kan du skippa detta med kort och ca-moduler helt.
Men då jag har mina svärföräldrar tvilling kort så vet jag inte hur det fungerar med appen..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.