ebolasmurf ebolasmurf skrev:
Mycket bra poäng. Det är det enda pappret jag inte hade fått. Har nu det och det står tydligt att det är till dödsboet för begravningskostnader.
Oavsett så tror jag alt 1 är det som gäller. Det finns inga andra tillgångar. Hyresrätt, ingen bil eller annat fordon. Har hjälpt den efterlevande att söka bidrag för att kunna betala hyran och det har gått igenom.
Kanske dumt att ställa upp men försöker stötta i en svår tid.
Kommer ha ett möte med de som står med i bouppteckningen och gå igenom allt innan det skickas in.
Klart man skall hjälpa folk som behöver:)
 
  • Gilla
  • Älska
ebolasmurf och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.