Någon som har lyckats få en bottenplatta med golvvärme för under 2000:-/kvm och kan tipsa mig om firma man är nöjd med. Gäller Stockholmsregionen, för jag har tänkt låta samma firma schakta och gräva.

 
Vi har nyligen gjutit en bottenplatta på 112.8 kvm för 211.500:- med ingjuten golvvärme,dränering och dagvattenrör.. Mao 1875:-/kvm. Vi har en firma från Knivsta, så det kan ju passa bra om ni bygger i sollentuna. skicka ett personligt meddelande så kan du få tel. nummer. Jag vet att de har mycket att göra, men... Vi har inte flyttat in ännu så jag kan ju egenligen inte uttala mig om det är ett perfekt jobb ännu, men vår kvalitetsansvarige har inget att anmärka på.
Buffy
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.