Hej ska foga ett klinker golv med keramiska 30x30 plattor och har köpt en fog från bostik.
Multi grout plus.
Läste sen att att dem hade en annan fog som heter flex grout plus, och att den verkar vara med lämpad för golv.
Kan jag använda den jag köpt eller vad skiljer dem?
Har köpt den vänstra