20 000 kWh/år är extremt mycket för en lägenhet på 83 m2. Något måste vara kapitalt fel här
Ja för en "normal" lägenhet som inte värms upp av el. Här pratas dock om en "vattenburen värmepanna" och används hushållselen till uppvärmning är det nog inte lika orimligt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.