P Pwassvik #1 Medlem · 1 inlägg 10 maj 2020 18:26 Pwassvik Medlem 1 inlägg 10 maj 2020 18:26 #1 Jag har råkat ut för en konstig grej med våran tvättmaskin med idos. Har funkat klockrent i nästan två år men nu så har jag varit med om att jag hittat vatten i tvättmedelsfacket istället för tvätt medel. Någon som råkat ut för samma? #bosch #bosch-idos #series-6 #tvättmaskin #vatten
Jag har råkat ut för en konstig grej med våran tvättmaskin med idos. Har funkat klockrent i nästan två år men nu så har jag varit med om att jag hittat vatten i tvättmedelsfacket istället för tvätt medel. Någon som råkat ut för samma?
torbeno #2 Husägare · Västra götaland · 1 872 inlägg 10 maj 2020 19:40 torbeno Husägare Västra götaland 1 872 inlägg 10 maj 2020 19:40 #2 Det kommer ju vatten i facket bredvid, där man kan ha pulvertvättmedel. Det är inte så att det har kleggat igen i hålen ovanför och skvätter runt om?
Det kommer ju vatten i facket bredvid, där man kan ha pulvertvättmedel. Det är inte så att det har kleggat igen i hålen ovanför och skvätter runt om?